Alla inlägg under juli 2008

Av Ankaa - 31 juli 2008 13:01

Idag ska jag träffa Malin på hennes jobb i Kallhäll.

Och eftersom att hon jobbar på en pizzeria så kommer jag bli bjuden på pizza. =)

För det har hon lovat mej. =)


Puss på er. =)

Av Ankaa - 31 juli 2008 13:00

If I lay here.

If I just lay here.

Would you lie with me.

And just forget the world?

Av Ankaa - 30 juli 2008 23:44

Var hos syrran idag och fick veta att dom ska till Gotland på söndag.

Så jag har deras lägenhet i 5 dagar till nästa vecka. =D

Det kommer blir så grymt. =)


Puss på er

Av Ankaa - 29 juli 2008 16:21

Now I lie here in this empty bed
And all I think about is you
And I wonder if you miss me now
And if your bed is empty too


Av Ankaa - 29 juli 2008 03:15

And in this world of loneliness I see your face.

Yet everybody around thinks that I'm going crazy

Av Ankaa - 28 juli 2008 23:41

Fan vad jag är ensam. =(

Jag är fan ensammast i hela världen just nu. =(

Av Ankaa - 28 juli 2008 21:38

Idag så fick jag värsta rycket typ en timme efter att jag hade gått upp.

Orkade inte sitta hemma, så jag drog in till stan.

Skulle egentligen ha träffat A, men det blev inte så.

Iaf, så åkte jag till Bågen där jag träffade Emelie, Tysken, Bögen och lite fler.

Hade suttit där i några timmar när Emelie behövde gå på toa, så jag följde med henne.

När hon hade kommit ut därifrån så sa hon att hon var hungrig.

Så jag, Emelie och Bögen drog till något billigt italienskt.

Vi satt och garavde som tokar där.

Det var länge sen jag hade så roligt faktiskt.


Sen när vi var på väg ner till Bågen igen så ringde Malin och undrade vad jag gjorde, så sa jag att hon kunde komma till Bågen.

Och typ 10 minuter senare så var hon där.


Satt där i säkert en timme när Malin kom på att han var hungrig.

Då gick vi (Jag, Malin, Emelie och Bögen) till Taco Bar och där fortsatte vi att ha roligt åt allt.

När vi var klara där så behövde folk röra sej, så vi började promenera till Södra där vi ser att det är jättelång tid kvar till Bögen och Malins pendel går.

Så vi gick och satte oss på några konstiga silverbollar i en fusk-rondell och vinkade åt bilar och bussar som åkte förbi.


Sen hände det inte så mycket mer.

Men det har varit en riktigt härlig dag.


Dagens citat:

"Don't cha!"


(det är nog ingen som förstår egentligen)

Av Ankaa - 27 juli 2008 23:40

Idag var så sjukt värt.

Smultron sov här, eftersom att vi satt ute i princip halva natten och pimplade cider och smirnoff med Foten, Cenny och Poeten.

När vi klev upp så satte vi oss på balkongen och rökte och snackade skit med mamma.

Sen drog vi till Mys jobb och kände att jag ville pierca mej mer.

Hade jag haft råd så hade jag gjort det.

När vi var där så kom Jojjo och Marwin dit.

Marwin piercade ögonbrynet och det blev jättebra. =)

Sen drog vi till Bågen och köpte cigg.

Efter det så blev det Taco bar, satt där en stund innan vi drog upp till medis där Jojjo och Marwin köpte mjukglass och Andie boy kom dit.

Efter en stund drog jag och Smultron tillbaka till ön och drog och badade med Cenny och Foten.


Och nu sitter jag här igen och tycker att den här dagen blev sjukt bra trots att allt var oplanerat. =)


Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards