Alla inlägg under januari 2009

Av Ankaa - 31 januari 2009 14:08

Var ju och såg "Skhlm.nu typ" igår igen och det var helt klart den bästa av gångerna.


Dessutom blev det ännu roligare efter som att jag var där med Py och Ka. Måste verkligen träffa Py oftare, håller alltid på att skratta ihjäl mej när jag är med henne. =)


Ikväll blir det lite party i Roslagstull hos M-C. Ska inte vara vid Tekniska förren vid 20 ikväll, så jag har massor av tid på mej att göra mej jättesynggast av alla. =p


A ligger just nu bredvid mej och sover, det är faktiskt väldigt sött, men jag är väldigt uttråkad och ensam nu. Kanske ska försöka väcka honom...



Puss på er<3

Av Ankaa - 30 januari 2009 17:20

Nu ska jag kila om 10 minuter, ska iväg och se "Skhlm.nu typ" igen. Det är sista föreställningen ikväll och jag ska se den med Py och Ka, se bli mycket trevligt.


Imorgon blir det antagligen lite party, det är lite jobbigt för Ks är nog den enda där jag har känt ett lite längre tag, M-C som håller festen har jag träffat typ 3-4 gånger.


Men jag kanske uppdaterar när jag kommer hem ikväll eller imorgon, vi får se.



Puss på er<3

Av Ankaa - 29 januari 2009 22:23

Nej, det blev inget inlägg igår, kom hem alldeles för sent för det.


Igår så hade jag en väldigt lång dag, var i Skärholmen från 8.30 - 20.40 Först så hade jag vanlig skoldag, sen vid lunch fick jag veta att M's lillebror hade blivit sjuk och inte kunde komma och se teatertvåornas produktion "Skhlm.nu Typ", så hon frågade om jag hade lust att se kvällsföreställningen, så ja, det gjorde jag. Gick tillsammans med C, B och Li. Det var väldigt trevligt och den kändes mycket kortare på kvällen än den gjorde första gången jag såg den igår eftermiddag. =p


Idag har jag haft en ganska seg dag och så har jag lyckats överbelasta min lårmuskel på dansen. På kvällen så hade vi öppet hus i skolan och det kom sjukt mycket folk. Tror aldrig att det har varit så många på ett öppet hus förut.


Sen har jag hittat fler bloggar att bevaka, det är superroligt, speciellt typ inspirations- och fotobloggar.



Puss på er<3

Av Ankaa - 27 januari 2009 21:31

Det blev inget inlägg igår, jag var för trött för det.


Men igår var jag iaf på Triumph i Skärholmen och köpte en ny bh som sitter helt sjukt bra. Känns helt underbart att äntligen ha en bh som sitter ordentligt. 


Idag så hade jag en ganska värdelös dag i skolan, kollade på film hela dagen. Först var det en film om schizofreni och psykoser på psykologin och sen såg vi "the odyssey" på historian och svenskan, den är liksom 3 timmar lång så den tog hela dagen att se klart på. 


Efter skolan drog jag in till stan ett tag och träffade Ad, De och Al som jag sprang runt med en del. Jag och Al drog till Hm där jag gjorde årets mest onödiga inköp. Jag köpte en uggleplånbok (bild finns här).


Sen har det inte hänt mer varken idag eller igår.



Puss på er<3

Av Ankaa - 25 januari 2009 21:55

Jag kan inte förstå att jag gjorde det!!

Jag vågade skicka ett sms till T och säga grattis till honom.

Och okej, det kanske inte låter som värsta bedriften, men för mej är det jävligt stort. För mej känns det som att jag har kommit över ett jävla stort hinder. Det bästa var att han faktiskt svarade och, okej, svaret kanske inte var så mycket att jubla över, men det var inte något jävla dumt svar som "Jaha, varför hör du av dej nu?" utan han svarade med ett enkelt "tack"och det räckte fan för att jag ska kunna tro att han kanske inte är så jävla förbannad på mej längre.



Puss på er<3

Av Ankaa - 25 januari 2009 21:48

Ibland blir jag så jävla trött på vissa grejer. Framför allt blir jag trött på att alltid behöva försvara att jag vill bli typ skådis/dansare/musiker, visst jag själv kan skämta om det ibland. Men när jag alltid för höra att jag aldrig kommer bli något, eller aldrig kommer tjäna pengar och så vidare så tröttnar jag.


Jag hatar att nästan aldrig få höra att det är kul att jag gör det jag känner för och det jag intresserar mej för istället för att välja det alla andra gör. Nej, istället får jag höra att bara för att jag går estet nu på gymnasiet så kommer jag aldrig att bli något. 


Och bara för att jag får höra det här så ofta så varierar min tankar mellan att byta och göra alla andra nöjda och att jag ska fan visa dom jävlarna att jag kommer att bli något. 


Så samtidigt som det gör mej osäker, så ger det mej en oändlig drivkraft att bara vilja överbevisa varenda människa som säger att jag inte kommer att bli något.

Av Ankaa - 24 januari 2009 20:18

Ja, nu sitter jag här igen. K lägger barnen och I har inte kommit hem än. A ligger vid den andra datorn och jag försöker halvtitta på körslaget.


Har stått och lagat mat från typ 15-16 någon gång och nu står det abra och puttrar för att hålla sej varmt till I kommer hem.


Blev för övrigt asglad när Blondinbella åkte ur Let's dance igår, även om jag blev väldigt förvånad. Trodde nämligen att varenda jävla fjortisbrud satt och tokröstade på henne, men jag hade tydligen fel. Men fan vad jag är glad! =D


Puss på er<3

Av Ankaa - 24 januari 2009 12:58

Jo, jag sitter lite barnvakt just nu eftersom att K är och lämnar I på Tyresö, eftersom att I ska få skjuts därifrån till Uppsala. Monstrena sover och jag känner mej lite sällskapssjuk just nu, men det går nog över snart.


Senare kommer även A över och just nu har jag inte mycket mer att skriva.



Puss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards