Alla inlägg under februari 2009

Av Ankaa - 25 februari 2009 20:53

Blää, jag är helt sänkt, ska snart åka från systern också.


Och snart är lovet slut, imorgon är det liksom torsdag och sen är det bara helgen, sen är det slut och så fort jag är tillbaka till skolan ska jag ner till S.J för att kunna ringa sjukgymnasterna i Liljeholmen. För nu har jag så ont i mina axlar att jag kan dö. Det är sjukt onice.


Pratar med An nu och det var också ett tag sen jag gjorde, han är hemskt trevlig att prata med och tycker att det är synd att vi inte pratar så ofta längre. Han har sagt att han kanske kommer upp hit till Stockholm senare också, hoppas att det bli så.


Men vi får se vad framtiden har att erbjuda, just nu vet jag inte mycket alls, förutom att jag ska träffa Aa på fredag...



Puss på er<3

Av Ankaa - 24 februari 2009 21:36

Nu sitter jag hemma hos I, hon ligger i badet och jag segar mest. Somnade som vanligt till bolibompa, det är verkligen helt galet, jag gör det typ jämt och så vaknar jag av att jag inte har någon känsel i handen och har ont i knäet.


Iaf så hämtade jag V och S på dagis idag eller det blev inte själv, eftersom att jag fick hjälp av K's mamma G. Tyvärr så stör jag mej extremt på henne, iaf vissa grejer hon gör, t.ex när hon var 5e meter frågar om hon ska ta vagnen istället och att hon konstant frågar; "Är det säkert att du får på vagnen på bussen?". Fast jag gissar att jag får vänja mej vid hennes sjuka kontrollbehov.


Annars har det varit en väldigt trevlig dag, jag skrev ju om mitt semelbak tidigare idag, så det behöver jag ju inte skriva något om.


Jag saknar dessutom skolan lite grann eller inte skolan egentligen. Jag saknar M och C och Aa. Fast Aa ska jag typ smsa eller något lite senare i veckan och höra om hon har lust att hitta på något.


Nu har nog ingenting mer att skriva om, det blir säkert ett inlägg imorgon om hur tråkigt jag har, eller så.


Puss på er<3

Av Ankaa - 24 februari 2009 12:44

Snart ska jag åka iväg, ska hämta V och S från dagis vid 15 och det tar ett tag till Handen härifrån, så det blir att åka 1 timme och 40 minuter innan jag ska hämta dom.


Sen blir jag kvar hos I tills imorgon då jag ska hämta dom små igen.


Jag har för övrigt varit vaken sen 8.10 och vid 8.30 gick jag upp och började baka en sats semelbullar till, sockerfria den här gången. Jag är helt fascinerad över att jag fortfarande är pigg och vaken.


Men nu har vi iaf både sockerfria och mjölkfria semelbullar hemma, så det blir att äta semlor resten av veckan, vi har typ 24 stycken semelbullar och vi är 4 pers, så det blir en del. =p



Puss på er<3

Av Ankaa - 23 februari 2009 16:45

Usch nu sitter jag hemma och har jätteont i huvudet, funderar på att ta en alvedon och sova i någon timme, men vet inte hur bra jag kommer sova i natt då.


Imorse blev jag först attackväckt av V och S och sen blev jag attackväckt av någon från något av ställena jag har sökt jobb på. Ska skicka in ansökan till dom igen när jag har läst lite mer om dom.


Är visserligen ganska nöjd, fick skjuts till Hornstull, så jag slapp åka pendeltåg, det var nice.



Puss på er<3

Av Ankaa - 22 februari 2009 22:55

Sitter hemma hos systern nu och bakar semlor. Visserligen står dom på jäsning och sen ska dom in i ugnen, så det är inte så mycket kvar nu, men iaf.


Har flera gånger under dagen tänkt att jag måste upp tidigt imorgon för att jag ska till skolan, men har kommit på mej själv efter några minuter och tänkt att nej, jag har ju faktiskt lov nu.


Och lov, ja, det är galet skönt att ha lov. Det är verkligen välbehövligt just nu, behöver egentligen plugga, men jag brukar vara bra på att sitta kvar i skolan och plugga. Skulle egentligen behöva träffa vissa personer nu på lovet, men vet inte hur det blir med det. Kanske ska höra av mej iaf.  


Jaja, vi får se hur det blir. 



Puss på er<3

Av Ankaa - 21 februari 2009 12:52

Ååh!! Jag har hittat ett helt underbart flashspel som heter Grow Cube. Problemet är att sakerna levlar inte upp som jag vill och jag blir typ tokig!


Är det någon där ute som kanske har klarat det och som vill ge mej tips? För jag håller på att bli tokig.



Puss på er<3

Av Ankaa - 20 februari 2009 21:56

Ouff, nu ligger jag här i sängen och slötittar på "hjälp!", har typ precis skrivit klart ett CV, jag är verkligen i galet behov av pengar, så jag har dom 2 senaste dagarna spenderat massor av tid på arbetsförmedlningens hemsida.


Pratade ut med M idag också och det gick jättebra och nu är vi kompisar igen och det känns så oändligt bra.


Var dessutom och såg genrepet av "De tre musketörerna" idag och det var superbra. Kan säga att Fares Fares aldrig har varit snyggare och nuförtiden är jag tokigt kär i honom. Ska se den färdiga produkten den 12/3 och kan berätta mer efter det. =)



Puss på er<3

Av Ankaa - 19 februari 2009 15:34

Jag har inte så mycket att skriva idag egentligen.  Stannade hemma från skolan idag igen eftersom att jag vaknade imorse och mådde asdåligt.


Imorgon blir det skola iaf, måste dit, har så mycket att göra och jag får verkligen inte missa någonting egentligen. Funderar på att börja åka till skolan även fast jag inte mår bra, då kanske jag får något gjort iaf.


Längtar för övrigt tills J har skaffat egen dator, vilket lär hända rätt snart, för då får jag mammas lap-top och det är sjukt nice. =)


Puss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards