Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

090625

Av Ankaa - 25 juni 2009 23:26

Dagen idag har varit väldigt bra. Började med att jag vaknade (nähä?) och sen åkte jag in till stan för att träffa Sn och köpa hår till mina blivande dreads. Sen när vi var klara med det blev det lite fönstershopping, sen hoppade vi in på åhléns för att jag skulle kunna köpa min efterlängtade illrosa ögonskugga från Viva la diva. Efter det så gick vi och satte oss och väntade på Dd skulle komma så att de två skulle kunna åka hem och förbereda deras grillkväll.


När de hade åkt gick jag ner till deichmann för att kolla om de hade kvar de där supersöta gummistövlarna och de hade dem, men bara i storlek 42. Blev lite ledsen, men ryckte på axlarna och gick vidare. Promenerade vidare till H&M Divaded och såg att de hade rea. Hittade ett par supersöta, rosa hotpants i typ jeansliknande tyg. 


När jag var klar där hade jag inte så mycket att göra så jag fortsatte fönstershoppa tills jag gav upp och råkade springa in i Gv och drog till Bågen med honom.  Hann inte sitta där så länge innan A smsade och sa att han åkte hemifrån, så jag åkte för att möta upp honom för att sen åka till Sickla och köpa ett tält. 


Sen åkte vi hem och bara myste. 


Det känns otroligt bra att äntligen ha något att skriva om. Det kanske inte är så intressant för er som läser, men för mig så känns det ändå bra att skriva något som är lite längre än typ 10 rader om en dag då jag bara har legat framför datorn och inte gjort någonting. 


Hoppas det inte var för ointressant...


Puss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankaa - 19 juli 2009 15:50

Efter att ha velat fram och tillbaka i nästan ett halvår så har jag bestämt mig för att lämna bloggagratis och byta till wordpress. Namnet är detsamma, det ni ska lära er är att skriva wordpress.com istället för bloggagratis.se.   Puss<3 ...

Av Ankaa - 19 juli 2009 00:57

Nu ska jag göra något jag egentligen är fett emot; Jag kommer utse veckan, månadens, årets och århundrates blogg.   Alla de där går till min vän på Kontrabloggen för hans senaste inlägg (egentligen för alla inläggen, men det är hemligt). Framför allt...

Av Ankaa - 18 juli 2009 22:08

Allting började med att jag satt och kollade igenom min helgondagbok för att se om det fanns något jag vill spara. Detta gjorde jag i och med att helgon håller på att gå i graven av diverse anledningar. När jag gått igenom några inlägg så hittade jag...

Av Ankaa - 14 juli 2009 19:22

Jag nu ligger jag här i sängen. Har inte gjort något på 2 dagar, börjar kännas lite jobbigt. Men igårkväll fick jag feber som visserligen gick över under natten, men idag så har jag varit helt skakig och så blir jag yr jättelätt. Dessutom får jag ont...

=(

Av Ankaa - 13 juli 2009 03:38

Fan jag vill bara ha hem dig nu! Det är en vecka kvar tills du kommer hem och jag orkar inte vänta. Jag klarar inte det. Jag behöver dig verkligen. Jag behöver dig nu...

Ovido - Quiz & Flashcards