Alla inlägg under september 2008

Av Ankaa - 30 september 2008 17:37

Okej, jag är feg, så enkelt är det.

Jag är riktigt feg.


Men jag älskar dej, som fan.

Jag känner mej riktigt trygg med dej.

Jag har inte känt mej så här trygg på länge.

Jag blir lycklig av att bara tänka på dej.


Och fan, jag är feg.

Av Ankaa - 30 september 2008 17:35

Jag fick lite ryck idag, drog och shoppade med Malin efter skolan idag och köpte nog lite mer än jag behövde. =p


Visserligen var det ganska fina och billiga grejer, men ändå.


Och nej, jag tänker inte skriva upp vad jag köpte. =)


Puss på er =)

Av Ankaa - 26 september 2008 20:03

Jag är så jävla bra, jag har städat klart mitt rum!

Och ja, det är faktiskt en prestation att städa mitt rum, eftersom att det i princip alltid är galet stökigt.  Jag är riktigt förvånad över att jag faktiskt orkade fixa i ordning mitt rum, det enda som är kvar är att byta sängkläder och bädda, men det kan jag fixa när jag går och lägger mej.


Vilken spännande fredagkväll jag har haft hittills, eller hur? Riktigt spännande...


Puss på er. =)

Av Ankaa - 26 september 2008 17:55

Jag borde städa, men jag är sådär lagom fail och orkar inte, men jag har varit duktig och plockat ihop all tvätt och lagt i olika högar så att mamma inte ska flippa på mej.

Nu har jag bara all annan skit att plocka undan från golvet och det är det som är det jobbiga.


Sen håller Anna på att skicka lite bilder från i tisdags som ska upp på bdb.


Puss på er. =)

Av Ankaa - 26 september 2008 09:39

Just nu sitter jag i skolan, insåg just att jag inte har skrivit sen i tisdags.

Har visserligen inte suttit vid datorn hemma på ett tag.


Men som sagt, sitter i skolan, trodde att vi skulle ha Gehörs- och musiklära, men tydligen så hade vi inte det och det fick hela klassen veta förutom, jag, Babbi och Anna och den jävlen som visste om det utan att berätta för oss ligger jävligt illa till, eftersom att jag kom hit 2 timmar för tidigt och har ingen jävla lektion förren klockan 11.


Ibland bara hatar jag min klass. 


Puss på er.

Av Ankaa - 23 september 2008 15:53

Nu har jag varit helt galet trött 2 dagar i rad. Vet inte riktigt vad det beror på, men tröttheten igår skyller jag nog på  att jag satt 50 minuter extra i skolan för att göra klart alla arbeten. Så nu är allt inlämnat och jag behöver inte stressa så mycket.


Idag har jag ingen aning om varför jag är trött, satt typ och sov på svenskan. Det känns inte så jävla bra att vara så trött att jag bara vill gå och lägga mej och sova hela tiden. Igår gick jag liksom och la mej vid 23-tiden och gick visserligen upp vid 6, men det är mer än jag brukar sova.


Visserligen sov jag inte så jävla bra, då någon hade bestämt sej för att göra livet surt för mej och låg och tog täcket från mej hela tiden.


Puss på er. =)

Av Ankaa - 21 september 2008 12:42

Fett värd spelning, på rikigt.


Från början var dagen ganska upp och ner av olika orsaker, allt blev bara stressigt och fel.

Försökte ringa C, men fick inte tag på honom, var nämligen tvungen att få tag på cigg eftersom att mina var slut.

Så jag följde med A ner till bussen och sa hej då till honom.

När jag sen kom hem fick jag veta att C hade ringt, så jag ringde upp honom och fick veta att han var hos sin mormor i larsberg, men hans brorsa skulle ner till Willys och köpa lite skit, så jag gick ner dit och mötte upp dom och fick skjuts till Elverket där Bohemian Lifestyle skulle spela.


När vi kom dit så hade dom inte öppnat än, så C ringde till Richard för att höra var dom var någonstans och då visade det sej att dom var och käkade på presto, så vi satt utanför en stund och väntade på att dom skulle dyka upp.


Efter ungefär 10 minuter så kom dom dit och vi gick in, där inne hände det inte så mycket. Fick vänta i typ 1 timme innan bandet skulle spela.


Sen efter en timmes väntan så skulle dom upp, men först var det någon brud som skulle stå och snacka ett tag om vad man kunde göra under kvällen och så pratade hon om Lidingö Rock. Men när hon var klar så satte alla igång att sjunga "Ja må han leva" för Richard som fyllde år. Han satt bakom trummorna och reste sej upp och såg faktiskt riktigt rörd ut.


När dom sen började spela så blev det ett jävla drag och det lät så sjukt bra om dom. Jag kan ärligt säga att det är en av dom bästa spelningarna jag har varit på någonsin.


När dom hade spelat klart, så var 12 stitches  som skulle spela, dom var rätt bra. Men sångerns diviga attityd lös igenom så mycket, så att dom blev bara fåniga.


Efter ett tag blev det bestämt var efterfesten skulle vara någonstans och det visade sej att det skulle bli vid odenplan. Jag kände att efter att dagen hade varit helt upp och ner och jag var en aning deppad, så sket jag i att följa med på efterfesten.


Men allt som allt så var kvällen riktigt bra faktiskt. =)


Puss på er.




Och föresten:

"We like smelly feet.

But you're a total prick.

Why don't you disapear out of the atmosphere?"

Av Ankaa - 20 september 2008 17:31

Fan, nu blev jag alldeles jätte otaggad att dra.


Fan! Måste han hela tiden dyka upp?!

Så fort jag håller på att komma över honom så kommer det något som får mej att gå tillbaka till noll igen.

Han får mej att tappa all lust för allting.

Det värsta av allt är att han umgås med dom.


KAN HAN INTE BARA FÖRSVINNA UR MITT LIV?!

Ovido - Quiz & Flashcards