Alla inlägg under oktober 2008

Av Ankaa - 31 oktober 2008 12:55

Ja, så ska jag tydligen till I ikväll och äta middag, trevligt, trevligt. Känns som att det är lättare att åka till Kallhäll ifrån henne än att åka hemifrån till Kallhäll. Måste prata med A också, så att han åker dit ikväll istället för att åka till mej.


Det var allt jag hade att skriva for now. =p



Puss på er<3

Av Ankaa - 30 oktober 2008 21:40

http://www.yttermera.se/sex_och_karlek/aktenskap/karlek_atra_eller_gift.html



Så jävla rätt, var länge sen jag läste något på nätet som var så otroligt roligt att jag skrattade mej igenom hela. =D

Av Ankaa - 30 oktober 2008 21:07

Idag var en sjukt värd dag. =)

Drog vid 1-tiden iväg till Jakan och mötte Carro på pendeln och i Jakan så mötte jag upp Malin och Lizen också.

Dom hade bestämt sej för att åka skridskor, men jag åker inte skridskor. Så jag stod vid sidan av och skrattade åt hur dom såg ut. Det var faktiskt sjukt roligt, Malin såg otroligt söt ut, hon såg ut som en anka. Carro försökte göra ett flygskär (ja, jag kollar på stjärnor på is och därför kan jag faktiskt sånna termer), iaf så såg det ganska bra ut faktiskt, förutom att hon inte fick upp benet så högt. Lizen såg bara lite rädd ut till en början, men det gick över.


När dom tyckte att dom hade åkt klart, så letade Lizen upp en bild på sin pappa, eftersom att spelade hockey i Jakan förut. Jag och Malin tyckte att det skitttråkigt, så vi stod och suckade och sen gick vi. Först gick vi fel, men sen gick vi rätt och när vi öppnade dörren för att gå ut så var det både på väg att bli mörkt och så tokregnade det. Men glada och hurtiga som vi är, så bestämde vi oss för att promenera till Jakans centrum.


När vi efter en stunds promenad kommit fram dit så satte vi oss på en bänk under ett tak och snackade en stund innan Lizen var tvungen att åka hem. Så Lizen åkte hem och jag, Carro och Malin åkte hem till Carro. Där Carro visade oss massor, framför allt visade hon oss alla muggar och glas dom har hemma.  Sen drack vi massor av te, det var nice.


Så satt vi hemma i hennes kök i typ evigheter och snackade skit och hade asroligt. =)


Sen hände det inte så mycket, Carro skulle ut med hunden och Malin skulle hem, så jag höll Carro sällskap med hunden och åkte hem sen..


Har iaf haft en bra dag. =)



Puss på er<3

Av Ankaa - 30 oktober 2008 12:22

Nu blev jag lite stressad, ska vara i Jakan klockan 2 och skratta åt Carro, Malin och Lizen när dom åker skridskor. Äntligen hittar jag på något det här lovet. Har iaf konstaterat att det här lovet kommer gå utan att jag är ute och festar. Ganska skönt faktiskt.


Egentligen är jag ganska trött på att vara ute och festa, jag menar jag har gjort det sen jag var 14 och allt som dom jag umgås med gör nu, gjorde jag när jag var 14, så jag menar. Jag har redan gjort allt känns det som. Det känns som att jag redan har levt hela mitt liv.


Aja, nu måste jag fixa mej.


Puss på er<3

Av Ankaa - 29 oktober 2008 17:22

"Se mitt stora problem är att min problem är såpass små att dom knappt räknas som problem, men dom gör lika ont för det"

Av Ankaa - 29 oktober 2008 17:17

Just nu känner jag mej jävligt ignorerad av typ hela världen, men det är säkert som vanligt bara vad jag känner.

Fan jag är verkligen rädd för att bli helt ensam. Rädd för att vara utan någon som jag alltid kan lite på och någon som alltid finns där. Jag är livrädd för att dom jag älskar mest i hela världen bara ska försvinna från mej. Jag fullständigt hatar att vara så rädd för att bli ensam...

Av Ankaa - 29 oktober 2008 12:57

Är helt slut, vaknade upp i panik flera gånger i natt för att jag kände mej instängd. Jag förstår inte varför jag får problem med sömnen nu när jag har lov och äntligen tid att vila ut.


Är helt ärligt trött på att ha lov nu, jag får för mycket tid att tänka när jag är ledig och det är inte bra alls.


Dessutom igår så hade det blivit en miss i kommunikationen mellan mej och V så jag struntade i mötet igår, drog in till stan istället och träffade andra gamla bekanta som jag inte har träffat på en evighet. Och jag kan helt ärligt säga att jag är glad att jag tog mej från dom kretsarna, eftersom att det bara är massor av problem.


Att sitta nu och titta tillbaka på den tiden och inse att jag själv var en del av problemen, det är hemskt egentligen. Det hemskaste är nog ändå att se tillbaka på den tiden och inse vilka problem jag själv hade. För det hade jag. Jag hade stora problem, men vägrade inse det och vägrade skaffa hjälp.


Det var inte förren höstterminen i 9an som jag insåg att jag hade problem och vågade skaffa hjälp. Inte för att jag egentligen ville prata med någon om det, utanför att jag visste att jag inte skulle klara av skolan om jag inte skaffade hjälp. Tror det ändå var bäst för mej själv att jag gjorde det.  För hade jag inte gjort det, så hade jag nog inte varit såpass stark som jag faktiskt är idag.



Puss på er<3

Av Ankaa - 28 oktober 2008 13:46

Ska gå G3-möte i eftermiddag, det ska bli väldigt trevligt. Saknar laget en aning faktiskt. Ska typ åka om en timme, så jag borde börja göra mej i ordning snart. Sitter fortfarande i morgonrock liksom.


Är en aning trött, men det är jag alltid. Visserligen är jag piggare än jag brukar vara vilket antagligen bara beror på att jag lov och jag för en gångs skull får sova ut.


Shit har verkligen ingenting att skriva just nu, det är jävligt jobbigt. För jag vill verkligen skriva.  Aja, det kommer säkert mer senare eller något.


Puss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards