Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

090706

Av Ankaa - 6 juli 2009 23:30

Om ni vill ha en uppdatering om Arvika så får ni vänta ett tag till, men förmodligen inte så länge. Är fortfarande trött och en aning chockad.


Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, har legat hemma och myst med A. Morsan tipsade oss om att gå ner och testa pizzorna på den nya restuarangen (stavning?) som har öppnat 2 minuter hemifrån mig och de är helt grymt bra på pizza. Sen är de jättetrevliga också. 


Kom in dit och det första killen i kassan säger är: "Vad fin du är!"  och jag blev givetvis jätteglad och så beställde jag och A och eftersom att vi fick vänta så passade vi på att prata lite med killen i kassan och så och han var nog en av de trevligaste personerna jag någonsin träffat. 


En sak jag älskar mer med dem är att de har så otroligt blandad meny. De har liksom allt från grillmat (typ hamburgare, kebab och sånt) till mat från det spanska-, italienska-, persiska-, turkiska-, och iranskaköket. Så deras variation är helt fantastisk och deras pizzor var sjukt goda. 


Det blir helt klart ett nytt besök där inom en snar framtid. Kanske mest för att killen i kassan var så sjukt trevlig. 


puss<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ankaa - 19 juli 2009 15:50

Efter att ha velat fram och tillbaka i nästan ett halvår så har jag bestämt mig för att lämna bloggagratis och byta till wordpress. Namnet är detsamma, det ni ska lära er är att skriva wordpress.com istället för bloggagratis.se.   Puss<3 ...

Av Ankaa - 19 juli 2009 00:57

Nu ska jag göra något jag egentligen är fett emot; Jag kommer utse veckan, månadens, årets och århundrates blogg.   Alla de där går till min vän på Kontrabloggen för hans senaste inlägg (egentligen för alla inläggen, men det är hemligt). Framför allt...

Av Ankaa - 18 juli 2009 22:08

Allting började med att jag satt och kollade igenom min helgondagbok för att se om det fanns något jag vill spara. Detta gjorde jag i och med att helgon håller på att gå i graven av diverse anledningar. När jag gått igenom några inlägg så hittade jag...

Av Ankaa - 14 juli 2009 19:22

Jag nu ligger jag här i sängen. Har inte gjort något på 2 dagar, börjar kännas lite jobbigt. Men igårkväll fick jag feber som visserligen gick över under natten, men idag så har jag varit helt skakig och så blir jag yr jättelätt. Dessutom får jag ont...

=(

Av Ankaa - 13 juli 2009 03:38

Fan jag vill bara ha hem dig nu! Det är en vecka kvar tills du kommer hem och jag orkar inte vänta. Jag klarar inte det. Jag behöver dig verkligen. Jag behöver dig nu...

Ovido - Quiz & Flashcards