Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Ankaa - 9 juli 2009 13:34

Idag åkte A iväg och jag känner inte att jag egentligen klarar av att vara själv i nästan 2 veckor. Jag hoppas verkligen att jag orkar med det, får försöka hitta på något varje dag för att inte bli alltför deprimerad.


I vilket fall som helst så funderar jag på om jag ska åka till studion idag, bara för att säga hej typ. Har inte varit där på ett, kanske ska rådråga Ve om medusan jag tänkte göra. Sen tänkte jag nog höra om jag skulle passa med en liten ring i underläppen. 


Imorgon ska jag nog slagga hos I för att på lördag sitta barnvakt åt Tte. Me ska bara ringa först så jag vet hur det blir med barnvaktsjobbet. 


Nu blir det att göra mig mer i ordning innan jag åker.


Puss<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards