Alla inlägg den 1 april 2009

Av Ankaa - 1 april 2009 22:10

Det känns bra att kunna skriva 04 i rubriken, för det betyder att det inte är långt kvar tills jag fyller år, 27 om man ska vara exakt. =p


Idag blev det ett sent inlägg, vilket är synd, för då hinner jag inte få så många läsare under dagen, men det är bara ett vanligt i-landsproblem. 


Idag har varit en bra dag. Det har varit soligt, jag har ätit glass och brownies (helt seriöst så älskar jag mina laktostabletter) och jag har bara haft 4 lektioner. 


Efter skolan så drog jag in till stan för att möta upp lite folk och köpa tågbiljett till Arvika, men enligt K2 så skulle det vara 90 dagar kvar imorgon, så hon tyckte att vi skulle köpa dom imorgon istället. Sen efter ett tag drog vi till apoteket för att La skulle köpa P-piller och efter det skulle vi möta upp Iv. När vi hade gjort det så drog La och K2 och kvar blev jag och Iv. Så vi drog runt tills Jo dök upp. Då drog vi ner tills Sj's kundservice som sa att det var idag det var 90 dagar kvar.


När vi hade gjort det så drog vi till 7-eleven och köpte en brownielängd och satt och åt. När vi var klara med den så var jag och Iv sjukt sugna på pizza, så vi drog till gamla stan och letade efter en pizzeria och när vi väl var i gamla stan så ringde Fz och sa att vi skulle möta honom vid tuben i gamla stan. Så det gjorde vi och sen lyckades vi äntligen hitta en pizzeria. 


Efter pizzerian åkte vi till centralen för att köpa biljetterna och när vi hade gjort det så drog alla utom jag och Fz som drog till Ica och köpte cola. Sen lyckades jag springa in i en polare som jag inte har träffat på evigheter, så jag fastnade inne i stan i ytterligare 1½ timme innan jag kom hem. 


Ibland är ens eftermiddagar värda att skriva om. =)

Ovido - Quiz & Flashcards