Alla inlägg den 24 april 2009

Av Ankaa - 24 april 2009 16:58

Jag älskar Echinagaard! Jag verkligen älskar det och det beror på att idag när jag vaknade mådde jag så mycket bättre än jag gjorde igår, det enda var att jag var lite täppt i näsan, annars så var allt bättre. =)


Dagen har varit rätt bra, hade mask- och kostymmöte imorse, så nu vet jag hur både min maskör (M) och kostymör (Mi) har tänkt om hur jag ska se ut i musikalen. =)


Efter det så hade vi dans/stageing, men eftersom att jag är så fruktansvärt förkyld så fick jag sitta och titta. Dessutom så fick vi en timme längre lunch och det var nice. 


Alldeles strax ska jag nog åka iväg till Tanto och träffa lite polare, men jag tänker låta bli att dricka ikväll, för då kommer jag aldrig palla fira mej själv imorgon. 


4 dagar kvar, det börjar närma sej

Ovido - Quiz & Flashcards