Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ankaa - 22 april 2009 22:46

Blää, 3e dåliga dagen i rad, även fast den här dagen blev lite bättre lite senare, men ändå.


Dagen har sett ut precis som vanligt och när jag slutade så drog jag in till stan och väntade på Py som jag skulle prata med och sen dök Na upp också så jag fick prata med henne också .


Igår slog värsta förkylningen till också, så nu är jag galet förkyld och det känns nästan som att jag ska dö. 


Sen så fick jag en Tamagotchi av A idag, men den är lite seg och högtalaren funkar inte på den, men förutom det så är det inga fel på den och just nu sover den. =p


Sen så var det Rent hus idag där pappa var med och det var jag också och det var egentligen fett jobbigt att titta på. Mest för att det var jobbigt att se sej själv sådär. 


6 dagar kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards