Alla inlägg den 3 april 2009

Av Ankaa - 3 april 2009 22:41

Så, ni får ett sent inlägg idag också. =p


Just nu ligger jag i sängen och väntar på A som dyker upp om typ 10-15 minuter. 


Idag har varit en bra dag, förutom att jag försov mej och vaknade lagom till lektionen började. Så jag gick upp och tog det lugnt, eftersom att min andra lektion idag började 11, så jag hade väldigt gott om tid. Ki chockade mej dessutom väldigt mycket imorse. Jag letade efter min svart/vita ballerinaskor, men hittade dom ingenstans, så Ki hjälpte till att leta, men dom fanns verkligen ingenstans. Så jag gav upp och gick in till mej och precis när jag skulle gå så tittar han ut ur sitt rum och säger att om jag hittar ett par billiga skor och köpte dom så kunde han sätta in pengar åt mej senare. Det som chockar mej mest med det är att han är världens snålaste människa, han är jätteemot att mamma skjuter till lite pengar åt mej ibland när det börjar krisa sej. Iaf...


Kom nyss hem från en promenad med Ne. Det började med att vi satt hemma hos henne och åt paj och pratade om tatueringar och piercingar. Sen gick vi ut och började gå mot ängen, sen svängde vi av och gick mot stallet och efter det gick vi förbi Hersby och sen fortsatte vi mot centrum och därifrån tog vi bussen tillbaka hem. Det var jättemysigt eftersom att vi inte har träffats på evigheter så hade vi jättemycket att prata om. 


Imorgon ska hon och jag ner till studion, för hon vill prata om sin tatuering som hon ska göra på foten. 


Nu är det faktiskt bara 25 dagar kvar tills jag fyller år.

Ovido - Quiz & Flashcards