Alla inlägg den 5 april 2009

Av Ankaa - 5 april 2009 23:49

Var och såg Watchmen med A idag, den var helt klart värd att se. Väldigt snygga effekter och snygga männsikor. =p


Den var visserligen lite väl lång (2h 40 min), jag har lite svårt att koncentrera mej så länge och blir väldigt lätt trött när en film är så lång. Jag höll mej visserligen vaken, men jag höll på att somna 2-3 gånger. 


Men jag tycker verkligen att alla borde se den filmen. =)

Av Ankaa - 5 april 2009 14:30

Det känns konstigt att jag inte skrev igår, men jag hade visserligen andra saker att göra igår.


Igår så var jag först nere i studion med Ne för att hon skulle prata om sin tatuering. Det tog ungefär 10 minuter. Sen så skulle hon dra till sin syster och jag och A gick till 7-eleven, för att jag var glassugen. Sen drog vi vidare till Centralen. Sen gick A iväg för att äta och jag träffade B. När det hade gått ganska lång tid så ringde jag A för att se om han var på väg tillbaka. Det var han, men det tog rätt lång tid, för att han hittade ett par skor.


Sen åkte vi hem och jag panikade rätt mycket, mest för att jag blev otroligt stressade för att vi skulle iväg på spelning för att se Bohemian Lifestyle .


Sen kom vi ju iväg i tid iaf, men det kändes inte som det och till och från så la jag mer ner och sängen och tyckte att det skulle vara bättre om jag stannade hemma. Det slutade med att jag tog tag i mej själv och tänkte att allt kommer bli mycket bättre om jag åker och det blev det.


Mötte upp C och M vid Slussen. M var nästan mer stressad än mej för att hon inte hade gjort i ordning håret än, så det gjorde hon medan vi väntade på bussen. 


Sen kom bussen och vi åkte iväg. När vi var framme mötte W upp oss och han och A började genast kramas och ha skitkul. 


BHL var tokigt bra och hela kvällen blev till slut jättelyckad med massor av mys, skratt och pussar. Jag känner att jag verkligen behöver fler sånna kvällar. 


Och om en timme ska jag och A iväg och hämta biljetter till Watchmen. Jag hoppas att den är så bra som den verkar och som folk säger att den är, annars blir jag besviken. Så jag borde ta mej upp härifrån och göra mej i ordning.


23 dagar kvar

Ovido - Quiz & Flashcards