Alla inlägg den 27 april 2009

Av Ankaa - 27 april 2009 13:56

Sitter i skolan nu och har en liten paus från mitt skrivande. Håller på att gör klart mitt psykologiarbete och när det är klart, har jag en rest mindre att göra, wohoo!


I vilket fall som helst, dagen igår var ganska seg, låg mest hemma i sängen och tog det lugnt. På kvällen var jag ute på en kort promenad med Cy.


I lördags var det sjukt nice, ganska mycket folk och väldigt mycket skratt och bara allmänt chill egentligen, det enda negativa var att jag fick lite dåligt samvete för att A och Aa ville åka hem när jag hade blivit som mest party och absolut inte ville åka hem. I alla fall får kvällen i helhet 4½ av 5 shit.


Och ikväll så har C, M och Lz planerat något för att fira mej och förhoppningsvis är jag inte alldeles för bakis imorgon, så att jag orkar fira mej med familjen imorgon.


Imorgon smäller det, då blir jag gammal...


Ovido - Quiz & Flashcards