Alla inlägg den 12 april 2009

Av Ankaa - 12 april 2009 23:21

Nu ligger jag i sängen och kommer säkert somna om inte alltför länge.


Idag har varit en ganska skön dag; Vaknade vid 11.30 och åkte till stan vid 14.20


Åkte till medis för att promenera ner till bågen. Vid tuben i medis så sprang jag på K2 som följde med ner till bågen, sen efter ett tag kom det mer folk. Bland annat så dök Dd och Sm upp med en bag-in-box och det var nice. Blev lite vinpimplande och jag lärde känna Mo's pojkvän Mn lite bättre. 


Sen ringde A och jag åkte och mötte upp honom och åkte hem. Träffade pappa på bussen och snackade lite skit med honom. Väl hemma så åt vi lite och sen gick vi in till mej och kollade på lite tv. 


Mer än så har inte hänt idag, men det har varit en lugn och skön dag. 


För övrigt har jag insett att jag inte tycker om varken jul- eller påskhelgen, mest för att man går runt och är alldeles för mätt i flera dagar. 


Imorgon ska jag se "Påsk" på stadsteatern med M och C. Det ska bli jätteroligt, har saknat dom jättemycket. M har jag ändå kunnat träffa, men C har varit hos sin pojkvän i Bristol och sen åkte hon till sina släktingar i Göteborg. Så det ska bli roligt imorgon. =)


16 dagar kvar, jag tror jag dör...

Ovido - Quiz & Flashcards