Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ankaa - 2 april 2009 23:48

Idag har varit en dag som har gått väldigt upp och ner och nu på kvällen har det varit mest ner, för att jag skulle flytta filer från den stora datorn här hemma till min laptop och det tog en hel evighet. Så jag är verkligen inte pigg nu och vad som helst skulle kunna få mej att knäcka ihop helt.


Imorse så stod trafiken still på Lidingöbron, så jag hoppade av i Torsvik och promenerade till Ropsten. Det visade sej att det hade varit en bilolycka. Det var en bil som låg upp och ner och det var 2 brandbilar och en ambulans där. 


Så mellan dom här händelserna så har dagen varit asbra, men nu är allt bajs och jag orkar ingenting.  Sover typ medan jag skriver det här. Fan jag orkar inte.


Jag tror någon tycker om att lura mej och säga att det inte kommer bli någon sol

Ovido - Quiz & Flashcards