Alla inlägg den 6 april 2009

...

Av Ankaa - 6 april 2009 22:01

Jag förlorade spelet. =(

Av Ankaa - 6 april 2009 21:49

Ojojoj, dagen blev över förväntan och riktigt bra.


 Efter att jag hade konstaterat att jag behövde hitta på något idag så började jag sminka mej och göra mej i ordning och hann med en buss som gick typ 30 minuter efter att jag skrev första inlägget idag.


Sen åkte jag in till stan och sprang på Fz, Sn och Sk och drog vidare till Bågen med dom. 


Väl där träffade vi Se och lite annat folk. Så det blev öl och skitsnack och massa mys. Det kändes verkligen som sommar när jag satt där och kände att det inte är så långt kvar iaf. 


Trots att jag inte gjorde så mycket mer än att sitta och ha det mysigt i solen så blev dagen väldigt bra och nu ligger jag i sängen med A bredvid mej och kollar lite på tv. =)


Snart, snart, snart!

Av Ankaa - 6 april 2009 14:14

Det känns verkligen att det börjar bli sommar ute nu. Speciellt eftersom att mitt rum känns som när det är sommar. Det blir liksom tokigt varmt och så känns det som att man bränner sej eftersom att solen ligger direkt på.


Funderar i vilket fall som helst på om jag ska försöka hitta på något idag, typ dra ut och göra något spontant. Det skulle vara galet bra, för då får jag något att göra. 


I vilket fall som helst ska jag ut, oavsett om jag hittar på något eller inte.  Måste ha något att göra innan A kommer hit. Det känns liksom lite värdo att ligga i sängen hela dagen när det är så fint väder ute så man får lust att bada.


22 dagar kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards