Alla inlägg den 16 april 2009

Av Ankaa - 16 april 2009 22:36

Idag har varit en bra dag, hade en halvtimmes sovmorgon (började 9.00 istället för 8.30, wohoo).


Har inte hänt så mycket idag heller, läste ut min bok på engelskan, så nu ska jag bara göra uppgiften också. 


Hade sång som sista lektion och vi körde igenom låten som jag ska sjunga på terminsuppspelet imorgon och jag fick massor av beröm av min sånglärare. C var också med på min lektion idag och hon sa att hon aldrig har hört mej sjunga så bra, någonsin! =D Jag är så nöjd!! =D=D


För övrigt satt A just och höll på att hoppa sönder min säng av lycka för att han fick något som han har väntat på i 2½ år tydligen och under tiden så tappade han sin tandborste på mitt golv och den försvann på en gång typ. Jag måste ha ett monster som äter upp saker som ramlar ner på mitt golv. =p


12 dagar kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards