Alla inlägg den 17 april 2009

Av Ankaa - 17 april 2009 22:18

Nu har biljetterna släppt till musikalen vi sätter upp i skolan!


Checka stadsteaterns hemsida.

Av Ankaa - 17 april 2009 22:10

Idag har dagen varit okej, den började sådär eftersom att jag hade terminsuppspel som inte gick bra alls, rösten var inte alls med mej och jag tappade texten och avistan gick inte heller speciellt bra. Fast trots att jag tyckte att det gick dåligt så fick jag jättemycket bra feedback, framför allt om mitt uttryck och mitt jazziga gung i kroppen, det gjorde mej lite gladare.


Sen så rullade dagen på som vanligt, hade dans resten av förmiddagen och sen hade jag prov i musikhistoria som sista lektion. 


Jag kan helt allvarligt säga att jag aldrig har haft så roligt på ett prov förut. Vi skulle bara lyssna på olika stycken av Mozart och Haydn, så när jag hade skrivit ner namnet på stycken och vem av dom 2 som hade gjort det, så kollade jag runt i klassrummet på alla andra. Ae satt och fånade sej som fan, jag och Oe försökte konversera med varandra trots att vi satt i olika delar av klassrummet, Ba satte igång att platta håret och Sh satt och typ dansade till styckena. 


Efter skolan så drog jag och C till stan för att jag var tvungen att hitta ett par billiga vårskor, vilket jag gjorde, kommer dock inte köpa dom förren Ki har satt in pengar åt mej. C köpte ett par jättesöta, virkade ballerina skor för 100 kronor. 


Jag har hittat min favoritskoaffär, den är jättestor, jättebillig och jag kan varken uttala eller stava namnet, så det tänker jag inte ens försöka mej på. =p


11 dagar kvar...

Ovido - Quiz & Flashcards