Alla inlägg den 11 april 2009

Av Ankaa - 11 april 2009 23:12

Blev oerhört glad imorse när jag loggade in på bloggen och såg att trots att dagen inte ens hade börjat så hade jag haft 21 läsare. Det, om något, gör mej otroligt glad. =)


Iaf så har det varit en dag som har varit ganska upp och ner, men mest upp. Jag vaknade imorse och åt frukost(!). Sen plockade jag av bordet och mamma frågade om jag skulle hjälpa till med något och när jag svarade på det så insåg jag att jag redan då hade planerat hela min dag.


Jag gjorde mej i ordning och drog med mej A upp till Ica och handlade det sista till dagens påskfirande och halvvägs hem ringde Ki och sa att dom behövde mjölk, så när vi kom hem så började jag påskpynta massor och A drog iväg till Willys och köpte mjölk. 


Sen blev det en del segande tills I ringde och sa att dom skulle stanna i parken och leka. Så jag satte igång äggen och gick ut och lekte med I, V och S. 


Sen så gick vi upp och började duka upp för att äta. Maten var riktigt bra och jag blev så mätt så jag knappt kunde röra mej. Jag är fortfarande jättemätt och det känns som att jag inte kommer behöva äta på flera dagar nu.



Efter maten så blev det en del skitsnack och segande tills vi skulle leta påskägg och det var första gången någonsin det tog mer än 10 minuter för alla att få sina ägg. 


Tyvärr blev det en del diskussioner om val jag hade gjort och sånt som jag inte orkar ta här och nu. 


Vid 20-tiden åkte I, K och barnen hem och jag tog på mej A's stora hoodie och drog på mej mjukisbyxor och så har jag mest suttit och segat framför tvn nästan hela kvällen. 


------------


Fick för övrigt världens sötaste sms av An igår vilket gjorde mej riktigt glad. =)



Så var det bara 17 dagar kvar

Ovido - Quiz & Flashcards