Alla inlägg den 20 april 2009

Av Ankaa - 20 april 2009 23:33

Ja, vad ska jag säga om dagen egentligen? Jag skulle kunna ljuga ihop världens historia om hur underbar min dag har varit och allt roligt jag har gjort idag, men jag ska låta bli. Jag ska som det är; Min dag har varit ett rent helvete. Det har gått upp och ner som fan, men mest mellan att sitta och vara asledsen och gråta till att sitta och vara asarg och skälla ut folk. 


Men jag köpte iaf mina fina skor idag för 130 kronor och det gjorde dagen lite bättre. Det är något med att köpa skor, jag blir iaf mycket gladare av det. 


Igår var jag för övrigt att träffa Ja lite spontant och det var jätteroligt och det var verkligen länge sen jag skrattade så mycket. Jag tror inte att jag skrattar så mycket med någon som jag skrattar med Ja. Det är i vilket fall som helst helt underbart. =)



8 dagar kvar

Ovido - Quiz & Flashcards